خرید پاوربانک سامسونگ و انواع آن

خرید پاوربانک سامسونگ و انواع آن

خرید پاوربانک سامسونگ و انواع آن

خرید پاوربانک سامسونگ و انواع آن

بهترین شارژرهای سامسونگ Galaxy Note 10 و Note 10+

بهترین شارژرهای سامسونگ Galaxy Note 10 و Note 10+


Samsung Galaxy Note 10 و Note 10+ دو گوشی هوشمند بسیار قدرتمند هستند. خوب ، به طور کلی ، سری Note همیشه از نوعی مخزن سامسونگ بوده و از آن بزرگتر است ، از S Pen استفاده می کند و در کل بسته بندی تعریف شده تری را با آنچه ارائه می دهد ارائه می دهد.

توجه داشته باشید 10 از 8 گیگابایت رم استفاده می کند و یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی دارد. در حالی که سامسونگ گلکسی نوت 10+ دارای باتری 4،300mAh با 12 گیگابایت رم است. با توجه به RAM ، هرچه بیشتر باشد ، تلفن های هوشمند بیشتری می توانند کارها را با سرعت بیشتری انجام دهند. به عنوان مثال ، شما می توانید خیلی سریع با برنامه ها خیلی کار کنید ، سریعتر برنامه ها را باز کنید و از یک برنامه به برنامه دیگر بدون هیچگونه سکسکه ای انتقال دهید. این گفته است ، با استفاده بیشتر از RAM ، باتری بسیار سریع سوزانده می شود و این باتری نوت 10 هنوز صادق است.

یکی از مهمترین پیشرفتهای نوت 10 سرعت شارژ سریع آن است. تقریباً تمام تلفن های هوشمند سامسونگ در گذشته و در حال حاضر همیشه از شارژ سریع استفاده کرده اند. بیشتر اوقات شارژ سریع است. نوت 10 سازگار با Quick Charge است ، با این حال ، شما می خواهید برای شارژ آن از یک شارژر Power Delivery استفاده کنید.

دلیل این امر به این دلیل است که نوت 10 حداکثر سرعت شارژ 25W را دارد ، در حالی که نوت 10+ دارای سرعت شارژ سریع 45 وات است. هر دوی این سرعت شارژ فقط با شارژ PD قابل دستیابی است.

به همین دلیل در این راهنما قصد داریم تا به شارژرهای Power Delivery که باید برای شارژ سریع نوت 10 خود استفاده کنید ، توجه کنیم.
شارژر دیواری تحویل برق RAVPower 45W GaN USB-C

اولین نوع شارژرهایی که با آنها شروع می کنیم شارژرهای دیواری و شارژرهای رومیزی هستند. در بیشتر مواقع ، در حال حاضر بسیاری از شارژرهای دیواری Power Delivery وجود دارند که اکنون از بیش از 18W از قدرت شارژ PD استفاده می کنند.
گزارش این آگهی

اولین موردی که ما با آن شروع می کنیم از RAVPower است و این شارژر دیواری Power Delivery بسیار ساده است زیرا تنها از یک درگاه USB-C استفاده می کند. گفته می شود ، قدرت شارژ از این درگاه تنها بسیار عالی است زیرا دارای سرعت شارژ 45W است که می تواند برای شارژ سریع نوت 10 و نوت 10+ با حداکثر سرعت شارژ آن استفاده شود.

چیزی که مربوط به شارژ نیست ، و آنچه در این راهنما با سایر شارژرها مشاهده خواهید کرد این است که این RAVPower از GaN استفاده می کند. GaN فقط برای Gallium Nitride کوتاه است و در واقع این تراشه است که به یک شارژر می رود که می تواند بسیاری از قسمت ها را جایگزین کند ، و هنوز هم به همان اندازه قدرت را منتقل می کند و این منجر به یک شکل کوچکتر از شارژر می شود.

در اینجا این مورد وجود دارد زیرا این شارژر دارای طول 3.1 اینچ ، عرض 2.2 اینچ و ضخامت 0.6 اینچ است. برای پیمانکاری این معامله حتی یک آداپتور AC قابل جمع شدن نیز دارد بنابراین تعبیه این شارژر دیواری در جیب شما بسیار آسان است. البته اصلی ترین تنظیم این شارژر دیواری این است که شما فقط قادر به شارژ یک دستگاه واحد در هر زمان هستید.
مشخصات شارژر دیواری تحویل نیروی RAVPower 45W GaN:

    خروجی:

پورت تحویل برق USB-C: 5V / 3A | 9V / 3A | 12V / 3A | 15V / 3A | 20V / 2.25A (45W)

    ورودی: AC 100-240V
    شاخص برق LED: هیچ کدام
    اندازه: 3.1 x 2.2 x 0.6 اینچ
    وزن: 2.6 اونس

دیوار تحویل برق Anker PowerPort Atom III 60W
شارژر

این شارژر دیواری Anker PowerPort Atom III دارای یک درگاه دیگر است و هنوز هم انرژی بسیار زیادی را با این دو به ارمغان می آورد.
گزارش این آگهی

درگاه USB-C Power Delivery در این شارژر دیواری شارژ 45W دارد ، در حالی که درگاه USB-A دارای سرعت شارژ 15W است. نکته در مورد پورت USB-A این است که از فناوری شارژ Anker's Power iQ 2.0 برخوردار است که معادل Quick Charge است.

از آنجا که این شارژر دیواری دارای خروجی حداکثر 60W است ، می توانید از تمام توان پورت USB-C Delivery Power برای شارژ سریع نوت 10 استفاده کنید و سریع یک تلفن هوشمند دیگر آندروید دیگر را که با شارژ سریع سازگار است با پورت USB-A سازگار باشد. . البته می توانید از درگاه Power Delivery برای شارژ لپ تاپ ها نیز استفاده کنید ، مانند رایانه های شخصی MacBooks ، Chromebooks و Power Delivery.

همچنین فقط برای روشن شدن ، می توانید هر تلفن را با درگاه USB-A مانند آیفون ها شارژ کنید. این شارژر دیواری PowerPort Atom III همچنین از GaN استفاده می کند که به آن امکان می دهد یک فاکتور فرم کوچک داشته باشد و حتی اگر از قدرت کامل 60W استفاده می کنید ، دمای خنک را نیز حفظ می کند.
مشخصات شارژر تحویل برق Anker PowerPort Atom III 60W:

    خروجی:

درگاه تحویل برق USB-C: 5V / 2.4A | 9V / 3A | 15V / 3A | 20V / 2.25A (45W)

درگاه USB-A: 5V / 2.4A | 9V / 1.66A | 12V / 1.25A (15W)

    ورودی: AC 100-240V
    شاخص برق LED: شاخص LED تک آبی
    اندازه: 2.7 x 2.7 x 1.1 اینچ
    وزن: 5 اونس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد