خرید پاوربانک سامسونگ و انواع آن

خرید پاوربانک سامسونگ و انواع آن

خرید پاوربانک سامسونگ و انواع آن

خرید پاوربانک سامسونگ و انواع آن

بهترین بانکهای قدرت پرتابل قابل حمل ، از جمله 50،000mAh + شارژرها در سال 2019

تلفن ها و تبلت های امروز از هر زمان دیگری قدرتمندتر هستند ، و با وجود پردازنده های کارآمدتر ، این مشکل غیر معمولی نیست که در مواقعی که در نزدیکی یک پریز برق نیستید نیاز به شارژ خود داشته باشید. بسته های باتری 20،000 میلی آمپر ساعت و بالاتر برای افرادی که در هنگام مسافرت به آب زیادی احتیاج دارند ، ایده آل است و در حالی که ممکن است در جیب شما جای نگیرد ، برای بالا نگه داشتن خریداری پاوربانک  وسایل شما لازم است. انتخاب برتر ما Anker PowerCore + 26800 PD است. در اینجا به همین دلیل مورد علاقه ماست ، به همراه هفت گزینه عالی دیگر.

پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر ساعت فقط 6900 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد

    بهترین موارد کلی:
    Anker PowerCore + 26800 PD
    بهترین ارزش:
    MonsterAcc Monster 26000
    بهترین بسته 50،000 میلی آمپر ساعت:
    پاوربانک MAXOAK 50000
    بهترین گزینه برای کمپینگ:
    شارژر خورشیدی جذاب 24000
    بهترین انتخاب بندر:
    Anker Powerhouse 200
    بهترین وسط رنجر:
    RAVPower PD Pioneer 26800
    بهترین تطبیق پذیری:
    Aukey PB-Y3 Power Bank 30000
    بهترین گزینه بودجه:
    پاوربانک Kenruipu 24000

بهترین حالت کلی: Anker PowerCore + 26800 PD

در صدر لیست ما Anker PowerCore + 26800 PD قرار داریم. این پاوربانک با ظرفیت بالا است که فکر می کنیم بهترین گزینه برای اکثر افراد است ، و در درگاه ها ، قیمت ، کیفیت ساخت و اندازه باتری آن فاکتور می گیرد.

باتری موجود در PowerCore + با 26800 میلی آمپر ساعت اندازه گیری می شود ، و Anker می گوید "شارژ بیشتر تلفن ها" بیش از هفت برابر و بیشتر تبلت ها حداقل دو بار کافی است. اگر یک نوت بوک یا لپ تاپ کوچک دارید ، باید بتوانید حداقل یک بار شارژ کامل از باتری آنکر دریافت کنید.

صحبت از شارژ شدن ، شما به یک درگاه USB-C فوق العاده سریع 30W و دو درگاه USB 5 A با اندازه 5 ولت کامل دسترسی دارید. این همچنین یکی از کم حجم ترین بسته های با ظرفیت بالا است که می توانید پیدا کنید.

همراه با خود PowerCore + ، Anker همچنین شامل یک کابل شارژ USB-C به C و یک آداپتور دیواری 30W نیز می باشد تا سریعاً PowerCore + را از بین ببرد که آب آن تمام شود. برای شیرین کردن معاملات حتی بیشتر ، یک ضمانت 18 ماهه بدون نگرانی برای محافظت از خرید شما وجود دارد.
طرفداران:

    اندازه جمع و جور
    پورت USB-C 30W
    آنکر بسیار مشهور است
    شامل کابل USB-C و آداپتور دیواری
    ضمانت 18 ماهه

منفی:

    ارزان نیست

به طور کلی
Anker PowerCore + 26800 PD

بهترین بانک قدرت با ظرفیت بالا.

از نظر ابعاد جمع و جور ، درگاه USB-C سریع و ظرفیت قابل اعتماد ، Anker PowerCore + 26800 PD یکی از بهترین های موجود در آنجا است.

    130 دلار در آمازون

بهترین ارزش: EasyAcc Monster 26000

بانکهای قدرت با ظرفیت بالا می توانند بسیار گران تمام شوند ، اما اگر می دانید که چگونه در این مکان خرید کنید ، لازم نیست که اینها باشند. یکی از گزینه هایی که فکر می کنیم بهترین ارزش را دارد ، EasyAcc Monster 26000 است.

EasyAcc برای کمتر از نیمی از قیمت Anker PowerCore + ، EasyAcc یک باتری با ظرفیت کمی کمتر (26،000 میلی آمپر ساعت در مقابل 26800 میلی آمپر ساعت) و ارائه سخاوتمندانه چهار خروجی USB-A با سرعت های مختلف بین 4.8A و 2.4A ارائه می دهد. USB-C را در هر کجای MonsterAcc Monster پیدا نخواهید کرد ، اما با چنین قیمت پایین ، چیزی برای ارائه دارد.

EasyAcc در این واقعیت که شما دو درگاه ورودی برای شارژ کردن باتری دارید ، چیزی منحصر به فرد ارائه می دهد. به همین دلیل می توانید در مقایسه با اکثر رقبای خود ، آن را با سرعت دو برابر شارژ کنید. به عبارت دیگر ، شارژ 16 ساعته فقط به هشت ساعت تبدیل می شود.

همچنین ویژگی های ایمنی خوبی در آن وجود دارد ، بخصوص سیستم چند محافظ EasyAcc که مانع از گرمای بیش از حد و سایر مشکلات مزاحم می شود. و فقط در صورت نیاز به آن ، یک چراغ قوه داخلی ساخته شده است که حداکثر 100 ساعت استفاده را دارد.
طرفداران:

    بسیار مقرون به صرفه
    چهار درگاه خروجی
    شارژ سریع باتری
    چراغ قوه داخلی

منفی:

    بدون USB-C
    سرعت شارژ نسبتاً کند

بهترین ارزش
MonsterAcc Monster 26000

بهترین پاور بانک با ظرفیت بالا.

دلارهای خود را با Monster 26000 بکشید. این درگاه ثروتمند USB-A ، بار شارژ سریع برای بسته خود و حتی یک چراغ قوه است.

    50 دلار در آمازون

بهترین بسته 50،000 میلی آمپر ساعت: پاوربانک MAXOAK 50000

بیایید بگوییم که شما می خواهید یک باتری بسیار بزرگ و بدون نگرانی از قیمت و اندازه آن بخواهید. اگر این وضعیتی باشد که در آن قرار دارید ، MAXOAK Power Bank 50000 به تمام یادداشت های صحیح مراجعه می کند.

ظرفیت 50،000 میلی آمپر ساعتی که ارائه می شود بسیار زیاد است و اگرچه فکر نمی کنید به آن باتری زیادی احتیاج داشته باشید ، اما برای سفرهای طولانی جاده ای ، فصل طوفان و موقعیت های دیگر که در آن شما نمی توانید برای مدت طولانی بدون دسترسی به برق کار کنید ، مفید است. زمان با چنین باتری بزرگ ، می توانید آیفون X را تا 16 برابر شارژ کنید.

برای تلفن ها ، تبلت ها و سایر وسایل موبایل ، دو پورت USB-A در 2.1A و دو درگاه USB-A در 1A دارید. باتری MAXOAK همچنین برای لپ تاپ ها انتخاب خوبی است ، زیرا خروجی های 20 ولت و 12 ولت DC وجود دارد.

بسته MAXOAK به زودی وارد جیب شما نخواهد شد ، اما می توانید به راحتی آن را در کوله پشتی بریزید و ساعت ها ساعت در ساعت شارژ داشته باشید تا بتوانید هر مکانی را با خود ببرید.
طرفداران:

    ظرفیت غول پیکر 50،000 میلی آمپر ساعت
    دو درگاه لپ تاپ اختصاصی
    چهار درگاه USB-A برای تلفن های هوشمند
    با توجه به باتری دریافتی نسبتاً قابل حمل

منفی:

    گران
    بدون USB-C

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد