خرید پاوربانک سامسونگ و انواع آن

خرید پاوربانک سامسونگ و انواع آن

خرید پاوربانک سامسونگ و انواع آن

خرید پاوربانک سامسونگ و انواع آن

راهنمای خرید هندزفری

پایداری پاسخ فرکانس
آنچه در آن است: میزان انحراف هر پاسخ فرکانس ، از پاسخ فرکانس متوسط ​​عبور می کند.
هنگامی که اهمیت دارد: نشان می دهد که هدفون پس از قرارگیری مجدد آنها ، چگونه کار می کند.
اجزای امتیاز:

    100٪
    میانگین Std انحراف

توزیع امتیاز

سازگاری پاسخ فرکانس تغییرات در پاسخ فرکانس هدفون را به دلیل قرار گرفتن روی سر شما توصیف می کند. هدفون بسته به اندازه و شکل سر شما ، نحوه تعامل آنها با گوش شما و اینکه آیا شما عینک می پوشید ، کمی متفاوت به نظر می رسد.

پاسخ فرکانس مهمترین بخش تولید صوتی خوب است. خرید هندزفری بنابراین اگرچه اکثر شنوندگان تغییراتی در پاسخ فرکانس ناشی از ویژگی های منحصر به فرد خود ، مانند شکل و اندازه سرشان را جبران می کنند ، عوامل دیگری مانند موقعیت هدفون مورد نظر آنها و همچنین تعامل صوتی گوش های گوش با گوش آنها ممکن است باعث تغییرات اضافی شود. در پاسخ یک هدفون متناقض ممکن است صدایی به شدت متفاوت از شنونده گرفته تا شنونده داشته باشد. این به معنای هدفونی است که برای اکثر آنها صدای بیس سنگین خواهد بود و ممکن است فاقد باس زیادی برای شنوندگان باشد که عینک می پوشند. هدفون ایده آل باید به طور مداوم همان پاسخ را باز و بسته یا بدون در نظر گرفتن موقعیت یا شکل سر / گوش تولید کند.

ما قوام پاسخ فرکانس هدفون های روی / گوش خود را با اندازه گیری 5 بار آنها بر روی HMS (سیستم اندازه گیری سر) و 5 بار در 5 فرد انسانی ارزیابی می کنیم. در مورد گوش ، آنها را 5 برابر فقط در HMS اندازه می گیریم. سپس انحراف هر پاسخ را نسبت به میانگین پاسخ فرکانس محاسبه می کنیم.

خرید هدفون بی سیم


نکته خوب دیگر در مورد شارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh این است که شما می توانید تلفن هوشمند خود را در حالی که باتری باتری خود را شارژ می کند ، برق دهید. با وجود این ، باید توجه داشته باشید قیمت پاوربانک که در هنگام شارژ مجدد آن از طریق درگاه میکرو USB و حتی کمتر از نور خورشید میزان بیشتری میلی آمپرساعت از مقدار وارد شده خارج می شود. به طور کلی ، پاوربانک با سرعت بیشتری نسبت به شارژ مجدد تخلیه می کند. این ویژگی به عنوان شارژ گذر شناخته شده است و به دلیل پیامدهای ایمنی چندان رایج نیست.
نگاه کنید و احساس کنید

شارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh از طراحی زیبایی برخوردار است. بدنه آن مستطیل شکل با گوشه های گرد است و از پلاستیک جامد با بافت مات سیاه ساخته شده است تا از لک و خراش جلوگیری کند. طرفین در سه رنگ مختلف (مشکی ، آبی روشن و نارنجی) قرار گرفته اند تا بتوانید یکی از اولویت های خود را انتخاب کنید ، در حالی که قسمت پشتی با پنج شیار نیمه شش ضلعی در همان رنگ طرفین و در مرکز تزئین شده است. این برچسب با مشخصات فنی وجود دارد.

این پاوربانک دارای اجزای اساسی عملکردی است که به خوبی روی بدنه توزیع می شود. خروجی میکرو USB و خروجی USB در قسمت جلوی واحد قرار دارد و نشانگر قدرت 5-LED در سمت راست قرار دارد. چهار چراغ آبی نشانگر درصد قدرت باقیمانده در کسری 25٪ است و همچنین در هنگام شارژ شدن پاوربانک از نور خورشید چراغ سبز نیز وجود دارد.

علاوه بر این ، می توانید یک دکمه پاور قدرت در پشت پیدا کنید که عملکردی دوگانه دارد: دستگاه را روشن کنید و وقتی چند ثانیه آن را فشار دهید ، چراغ قوه را روشن کنید. با توجه به چراغ قوه بزرگ ، در پشت واحد قرار دارد و از 9 چراغ روشن داخلی داخلی تشکیل شده است. در موارد اضطراری یا هنگام مسافرت در خارج از خانه ، مانند یک مسافرت در اردو ، این کار بسیار به راحتی انجام می شود. با این حال ، آنچه آن را بسیار منحصر به فرد می کند این است که می تواند در سه حالت مختلف کار کند: عادی ، SOS و استروبوسکوپی.

سرانجام ، پنل های خورشیدی را می توان با یک دکمه در طرف تاشو و بند کشید. در هنگام خم شدن ، می توانید بافتی از جنس چرم مانند را در قسمت پشت مشاهده کنید که به نظر می رسد بسیار جالب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد