خرید پاوربانک سامسونگ و انواع آن

خرید پاوربانک سامسونگ و انواع آن

خرید پاوربانک سامسونگ و انواع آن

خرید پاوربانک سامسونگ و انواع آن

بهترین شارژرهای سامسونگ Galaxy S8

بهترین شارژرهای سامسونگ Galaxy S8


حتی آخرین فن آوری های قابل حمل همیشه به شارژ مجدد نیاز دارند و با سامسونگ که جدیدترین گوشی خود را ، Galaxy S8 را منتشر کرده است ، می خواهید بهترین شارژرهای S8 خود را بخواهید.

این گفته دو چیز اصلی در مورد این اسمارت فون وجود دارد و این می تواند ظرفیت باتری بسیار بزرگی باشد که دو نسخه S8 دارند.
باتری های بزرگ نیاز به شارژ مجدد سریع دارند

تلفن معمولی 5.8 اینچی گلکسی S8 دارای ظرفیت باتری 3،000 میلی آمپر ساعت و دیگری (Galaxy S8 +) دارای باتری بزرگتر است که اندازه گیری آن در 3500mAh است.

با این باتری های بزرگ که نمی دانید شارژر را بسیار دشوار می کند اگر نمی دانید چه شارژرهایی را برای گلکسی S8 خود استفاده کنید.

به همین دلیل است که ما در شارژر هاربر بهترین شارژرها را برای استفاده شما با تلفن هوشمند Galaxy S8 و S8 + شما جمع آوری کرده ایم.

این راهنما شامل محصولاتی مانند شارژرهای قابل حمل ، شارژرهای اتومبیل و شارژرهای دیواری USB است که بهترین فناوری شارژ را ارائه می دهند. بنابراین شما می توانید Galaxy S8 خود را در اسرع وقت شارژ کنید بدون توجه به اینکه در حال استفاده از لوازم الکترونیکی در حال شارژ هستید.
مفید ترین شارژرهای قابل حمل برای گلکسی S8
پاوربانک RAVPower 20100 با شارژ سریع 3.0

عکس -12

شروع کار با این پاوربانک 20100 میلی آمپر ساعتی RAVPower ممکن است کاملاً ناگهان با چنین توان زیاد باشد ، اما شما به آن احتیاج دارید. حتی اگر شما قادر به دستیابی کامل به 20،100mAh از ظرفیت انرژی نیستید ، می خواهید انرژی زیادی را برای S8 تأمین کنید.
گزارش این آگهی

همانطور که فقط یک S8 معمولی می تواند قدرت کامل خود را در حدود 5 بار شارژ کند و Galaxy S8 + می تواند در حدود 4 برابر قدرت کامل را شارژ کند. طول عمر این پاور بانک به سادگی شگفت انگیز است.

تجربه شارژ با S8 نیز بسیار عالی خواهد بود. همانطور که 3 پورت خروجی برای استفاده وجود دارد. استاندارد USB iSmart وجود دارد که دارای سرعت شارژ 2.4A است ، اما پورتی که می خواهید از آن استفاده کنید پورت USB Quick Charge 3.0 است.

نکته ای که باید بدانید این است که گلکسی S8 با Quick Charge 2.0 سازگار است اما با استفاده از فناوری های Quick Charge 3.0 و شارژ آن با سرعت QC 2.0 قابل استفاده است.

این شارژر قابل حمل RAVPower همچنین دارای یک خروجی سوم می باشد که پورت Type-C است که با استفاده از یک کابل شارژ USB-C به USB-C می توان از آن برای شارژ S8 نیز استفاده کرد.
برای شارژ مجدد از شارژر دیواری شارژ سریع استفاده کنید

حتی شارژ مجدد این پاوربانک به خوبی با گلکسی S8 همراه است زیرا دو پورت اصلی ورودی دارد. از یک درگاه Micro-USB برای سرعت شارژ 5V / 2.0A استفاده می کند.

سپس از درگاه Type-C همچنین می توان به عنوان درگاه ورودی برای شارژ مجدد پاوربانک استفاده کرد و دارای سرعت شارژ 5V // 3.0A است. در نتیجه ، می توانید از شارژ S8 خود ، به شارژ مجدد این پاوربانک بروید.

فقط یک نکته که باید بدانید این است که برای شارژ مجدد این پاور بانک باید از یک شارژر دیواری Quick Charge 2.0 یا 3.0 USB استفاده کنید. همانطور که آن را سریعترین شارژ می کند.

بررسی را برای پاوربانک RAVPower 20،100mAh با شارژ سریع 3.0 بخوانید
مشخصات بانک قدرت RAVPower 20،100mAh با شارژ سریع 3.0:

    ظرفیت: تبلیغ شده: 20،100mAh ظرفیت واقعی: 17،100mAh
    خروجی:

بندر iSmart: 5V / 2.4A

پورت شارژ سریع: 5V / 2.4A ، 6.5V-9V / 1.5A و 9V-12V / 1.2A

USB-C: 5V / 3.0A

    ورودی:

ورودی 5V / 2.0A از طریق میکرو USB

ورودی 5V / 3.0A از طریق USB-C

    شاخص های قدرت LED: 4 شاخص قدرت توان نقطه ای
    اندازه: 6.8 x 3.1 x 0.8 اینچ
    وزن: 13 اونس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد